.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم نگران گراني کالاها نباشند

رييس سازمان بازرگاني مازندران با اشاره به فرارسيدن سال جديد گفت: براي افزايش قدرت خريد مردم برنامه‌هاي لازم در بخش تثبيت نرخ فروش کالاهاي اساسي در اين استان صورت گرفته و مردم نگران گراني در اين ايام نباشند.

عباسعلي وفايي نژاد، برپايي 16 نمايشگاه فروش بهاره در نيمه دوم اسفند، استقرار مراکز رسيدگي به شکايات گران‌فروشي کمتر از 30 دقيقه، توزيع بيش از 3 هزار تن ميوه و يک‌هزار و 300 تن مرغ و نظارت بيش از يک‌هزار بازرس را از جمله اقدامات اين نهاد براي تنظيم بازار در استان مازندران برشمرد.

وي افزود: امسال با توجه به افزايش حدود 50 درصدي شمار بازرسين مستقيم بر کالا، ميزان تخلف‌يابي واحدهاي صنفي در اين استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 30 درصد افزايش داشته است.

رييس سازمان بازرگاني مازندران اظهار داشت: از ابتداي سالجاري تاکنون بيش از 12 هزار واحد صنفي متخلف در اين استان به جرم گرانفروشي و عدم درج قيمت بر کالا شناسايي و جريمه شده‌اند.

وي ادامه داد: حدود 30 درصد جرايم صادره مربوط به گرانفروشي و بقيه مربوط به درج نکردن قيمت بر روي کالاها است.

وفايي‌نژاد در خصوص گران شدن قيمت نان در استان بيان داشت: مازندران نسبت به ساير استان هاي کشور، آخرين استاني است که در زمينه افزايش قيمت نان اقدام کرده است.

وي تصريح کرد: به مدت 2 سال است که تلاش هاي فراواني براي تثبيت نرخ فروش نان در اين استان صورت گرفته تا کمترين فشار بر اقشار ضعيف و بي‌بضاعت جامعه وارد شود.

رييس سازمان بازرگاني مازندران خاطرنشان ساخت: مردم اين استان بايد بدانند که هزينه تمام شده يارانه نان که مربوط به آرد است حدود 10 درصد بوده و بقيه هزينه ها مربوط به کالاهاي عمومي و خدمات مي باشد.
وي يادآور شد: بنا بر تأکيد استاندار مازندران همه نانوايان اين استان موظفند در افزايش کمي و کيفي پخت نان اهتمام ويژه اي داشته باشند.

وفايي نژاد خواستار توجه جدي و نظارت بيشتر بر عملکرد واحدهاي خبازي شد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف که منجر به نارضايتي عمومي شود، قاطعانه با نانوايان برخورد مي شود.
مازندران جدود سه ميليون نفر جمعيت دارد و سالانه پذيراي بيش از 15 ميليون مسافر و گردشگر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.